Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

123 lei
TopTechAuto
2596

81 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAHLE AD210000S la masina VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
108 lei
TopTechAuto
2596

108 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAHLE AD210000S la masina VW PASSAT B5 Variant (3B5) 2000
108 lei
TopTechAuto
2596

126 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33131 pentru masina VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
126 lei
TopTechAuto
2596

81 lei
TopTechAuto
2596

81 lei
TopTechAuto
2596

THERMOTEC uscator,aer conditionat KTT120034 pentru masina VW PASSAT B5 Variant (3B5) 1998 1999 2000
103 lei
TopTechAuto
2596

81 lei
TopTechAuto
2596

AVA QUALITY COOLING uscator,aer conditionat AID032 pentru VW PASSAT B5 (3B2) 1996 1997 1998 1999 2000
109 lei
TopTechAuto
2596

AVA QUALITY COOLING uscator,aer conditionat AID032 la masina VW PASSAT B5 Variant (3B5) 1997 1998 1999 2000
109 lei
TopTechAuto
2596

98 lei
TopTechAuto
2596

98 lei
TopTechAuto
2596

MAHLE uscator,aer conditionat AD56000P la masina VW (SVW) PASSAT LINGYU (B5, 9F0, 9F9) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012
82 lei
TopTechAuto
2596

59 lei
TopTechAuto
2596

65 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NISSENS 95194 la masina VW PASSAT B5 (3B2) 1998 1999 2000
159 lei
TopTechAuto
2596

159 lei
TopTechAuto
2596

131 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33204 model VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
87 lei
TopTechAuto
2596

87 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33131 compatibil cu VW PASSAT B5 (3B2) 1998 1999 2000
126 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33131 model VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
126 lei
TopTechAuto
2596
Piese auto din categoria
Uscator AC
Volkswagen Passat B5
- adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.