Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

87 lei
TopTechAuto
2618

116 lei
TopTechAuto
2618

MAHLE uscator,aer conditionat AD210000S la VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
116 lei
TopTechAuto
2618

116 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat NRF 33131 la masina VW PASSAT B5 Variant (3B5) 1998 1999 2000
135 lei
TopTechAuto
2618

135 lei
TopTechAuto
2618

NRF uscator,aer conditionat 33081 pentru masina VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
87 lei
TopTechAuto
2618

87 lei
TopTechAuto
2618

111 lei
TopTechAuto
2618

THERMOTEC uscator,aer conditionat KTT120001 la masina VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
86 lei
TopTechAuto
2618

118 lei
TopTechAuto
2618

AVA QUALITY COOLING uscator,aer conditionat AID032 la masina VW PASSAT B5 Variant (3B5) 1997 1998 1999 2000
118 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat MAHLE AD36000S pentru masina VW PASSAT B5 (3B2) 1996 1997 1998 1999 2000
106 lei
TopTechAuto
2618

106 lei
TopTechAuto
2618

88 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat MAXGEAR AC488339 pentru masina VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
59 lei
TopTechAuto
2618

65 lei
TopTechAuto
2618

123 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat NISSENS 95194 la masina VW PASSAT B5 (3B2) 1998 1999 2000
159 lei
TopTechAuto
2618

159 lei
TopTechAuto
2618

131 lei
TopTechAuto
2618

NRF uscator,aer conditionat 33204 model VW PASSAT B5.5 (3B3) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
94 lei
TopTechAuto
2618

94 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat NRF 33131 compatibil cu VW PASSAT B5 (3B2) 1998 1999 2000
135 lei
TopTechAuto
2618

Uscator,aer conditionat NRF 33131 model VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
135 lei
TopTechAuto
2618
Piese auto din categoria
Uscator AC
Volkswagen Passat B5
Suceava - adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.