Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

61 lei
TopTechAuto
2574

80 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat NRF 33114 se potriveste la VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
81 lei
TopTechAuto
2574

36 lei
TopTechAuto
2574

104 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat MAHLE AD243000P se potriveste la VW BEETLE (5C1, 5C2) 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
183 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat MAHLE AD243000P pentru masina VW BEETLE Cabriolet (5C7, 5C8) 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
183 lei
TopTechAuto
2574

92 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat MAHLE AD155000S la masina VW NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
92 lei
TopTechAuto
2574

46 lei
TopTechAuto
2574

46 lei
TopTechAuto
2574

MAXGEAR uscator,aer conditionat AC445882 la masina VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
50 lei
TopTechAuto
2574

107 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat NISSENS 95171 pentru masina VW NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
85 lei
TopTechAuto
2574

NRF uscator,aer conditionat 33211 la VW BEETLE Cabriolet (5C7, 5C8) 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
80 lei
TopTechAuto
2574

81 lei
TopTechAuto
2574

58 lei
TopTechAuto
2574

Uscator,aer conditionat THERMOTEC KTT120003 compatibil cu VW NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
61 lei
TopTechAuto
2574

104 lei
TopTechAuto
2574

50 lei
TopTechAuto
2574

NISSENS uscator,aer conditionat 95490 model VW BEETLE Cabriolet (5C7, 5C8) 2014 2015 2016 2017 2018 2019
119 lei
TopTechAuto
2574

119 lei
TopTechAuto
2574

107 lei
TopTechAuto
2574
Piese auto din categoria
Uscator AC
Volkswagen Beetle
- adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.