Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

117 lei
TopTechAuto
2596

68 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33320 pentru masina HONDA ACCORD VI (CK, CG, CH, CF) 1998 1999 2000 2001 2002 2003
68 lei
TopTechAuto
2596

68 lei
TopTechAuto
2596

68 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33320 pentru masina HONDA ACCORD VI Hatchback (CH, CL) 1999 2000 2001 2002
68 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33320 pentru masina HONDA CIVIC VII Hatchback (EU, EP, EV) 2002 2003 2004 2005
68 lei
TopTechAuto
2596

141 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33138 pentru masina ROVER 45 I limuzina (RT) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
141 lei
TopTechAuto
2596

141 lei
TopTechAuto
2596

141 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33138 la masina ROVER COUPE 1996 1997 1998 1999
141 lei
TopTechAuto
2596

50 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAXGEAR AC470724 pentru masina HONDA CIVIC VI limuzina (EJ, EK, SO) 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001
50 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAXGEAR AC470724 se potriveste la HONDA CR-V I (RD) 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002
50 lei
TopTechAuto
2596

50 lei
TopTechAuto
2596

50 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAXGEAR AC470724 pentru masina HONDA CIVIC VII limuzina (ES, ET) 2000 2001 2002 2003 2004 2005
50 lei
TopTechAuto
2596

189 lei
TopTechAuto
2596

189 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NISSENS 95043 se potriveste la ROVER 200 II hatchback (RF) 1995 1996 1997 1998 1999 2000
189 lei
TopTechAuto
2596

189 lei
TopTechAuto
2596

189 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NISSENS 95043 pentru masina ROVER CDV (RF) 2003 2004 2005
189 lei
TopTechAuto
2596

68 lei
TopTechAuto
2596

68 lei
TopTechAuto
2596
Piese auto din categoria
Uscator AC
MG
- adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.