Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

197 lei
TopTechAuto
2596

80 lei
TopTechAuto
2596

MAHLE uscator,aer conditionat AD122000S pentru MITSUBISHI COLT IV (CA_A) 1992 1993 1994 1995 1996
80 lei
TopTechAuto
2596

80 lei
TopTechAuto
2596

80 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat MAHLE AD122000S se potriveste la MITSUBISHI GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 1992 1993 1994 1995 1996
80 lei
TopTechAuto
2596

MAHLE uscator,aer conditionat AD122000S pentru masina MITSUBISHI GALANT VII limuzina (E5_A, E7_A, E8_A) 1992 1993 1994 1995 1996
80 lei
TopTechAuto
2596

80 lei
TopTechAuto
2596

AVA QUALITY COOLING uscator,aer conditionat MZD185 la masina MAZDA 3 (BK) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
138 lei
TopTechAuto
2596

138 lei
TopTechAuto
2596

138 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33392 la masina MAZDA 5 (CR19) 2005 2006 2007 2008 2009 2010
107 lei
TopTechAuto
2596

99 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33302 pentru masina MAZDA 6 Hatchback (GG) 2002 2003 2004 2005 2006 2007
99 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33302 la masina MAZDA 3 (BM, BN) 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019
99 lei
TopTechAuto
2596

99 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33302 la masina MAZDA 6 limuzina (GH) 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
99 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33302 la masina MAZDA CX-5 (KE, GH) 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
99 lei
TopTechAuto
2596

99 lei
TopTechAuto
2596

99 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33302 la masina MAZDA 3 Caseta/ Hatchback (BM) 2015 2016
99 lei
TopTechAuto
2596

99 lei
TopTechAuto
2596

192 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33225 se potriveste la MITSUBISHI LANCER VIII Sportback (CX_A) 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015
79 lei
TopTechAuto
2596

79 lei
TopTechAuto
2596

79 lei
TopTechAuto
2596
Piese auto din categoria
Uscator AC
Mazda
- adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.