Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33410 se potriveste la LEXUS NX II (_A2_, _H2_) 2021 2022 2023 2024 2025
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33410 se potriveste la LEXUS GS (_L1_) 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
76 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33410 pentru masina TOYOTA AURIS (_E15_) 2010 2011 2012
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33410 se potriveste la LEXUS HS (ANF10) 2009 2010 2011 2012
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 se potriveste la TOYOTA AURIS (_E18_) 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

Uscator,aer conditionat NRF 33410 la masina LEXUS RC (_C1_) 2014 2015 2016 2017 2018 2019
76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 pentru masina TOYOTA PRIUS (_W5_) 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 se potriveste la LEXUS ES (_Z10_, _A10_, _H10_) 2018 2019 2020 2021 2022 2023
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 pentru masina TOYOTA COROLLA limuzina (_E21_) 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025
76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 pentru masina TOYOTA YARIS (_P21_, _PA1_, _PH1_) 2020 2021 2022 2023 2024 2025
76 lei
TopTechAuto
2596

NRF uscator,aer conditionat 33410 pentru masina TOYOTA C-HR VAN (_X1_) 2016 2017 2018 2019 2020 2021
76 lei
TopTechAuto
2596

55 lei
TopTechAuto
2596
Piese auto din categoria
Uscator AC
Lexus
- adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.