Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO platou / sasiu (250, 290) (2006 - 2016) NISSENS 95514 piesa NOUA
210 lei
AutopiesaRO
10799
69 lei
AutopiesaRO
10799
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO bus (244) (2002 - 2016) THERMOTEC KTT120007 piesa NOUA
69 lei
AutopiesaRO
10799
69 lei
PieseMania
739
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO caroserie (230L) (1994 - 2002) THERMOTEC KTT120007 piesa NOUA
69 lei
AutopiesaRO
10799
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO platou / sasiu (230) (1994 - 2002) THERMOTEC KTT120007 piesa NOUA
69 lei
AutopiesaRO
10799
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO caroserie (230L) (1994 - 2002) NISSENS 95170
69 lei
PieseMania
739
69 lei
AutopiesaRO
10799
69 lei
AutopiesaRO
10799
69 lei
PieseMania
739
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO bus (250, 290) (2006 - 2016) NISSENS 95514 piesa NOUA
210 lei
AutopiesaRO
10799
Uscator,aer conditionat FIAT DUCATO caroserie (250, 290) (2006 - 2016) NISSENS 95514 piesa NOUA
210 lei
AutopiesaRO
10799
203 lei
LoialParts
6813
69 lei
PieseMania
739
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO caroserie (244) (2002 - 2016) NISSENS 95170
69 lei
PieseMania
739
69 lei
PieseMania
739
69 lei
AutopiesaRO
10799
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO platou / sasiu (250, 290) (2006 - 2016) NISSENS 95514
164 lei
PieseMania
739
53 lei
PieseMania
739
69 lei
AutopiesaRO
10799
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO platou / sasiu (244) (2002 - 2016) NRF 33031
60 lei
PieseMania
739
53 lei
PieseMania
739
69 lei
AutopiesaRO
10799
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO platou / sasiu (230) (1994 - 2002) NRF 33031
60 lei
PieseMania
739
Filtru uscator aer conditionat FIAT DUCATO caroserie (250, 290) (2006 - 2016) NISSENS 95514
164 lei
PieseMania
739
Piese auto din categoria
Uscator AC
Fiat Ducato
Bucuresti Bucuresti.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.