Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling VW MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2015-2024 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling VW TRANSPORTER T5 platou / sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD, 2003-2015 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling VW TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 bus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2015-2024 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling VW TRANSPORTER T6 platou / sasiu (SFD, SFE, SFL, SFZ, SJD, SJE, 2015-2024 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling BENTLEY CONTINENTAL cupe (3W_, 393) 2011-2018 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling BENTLEY MULSANNE (3Y_) 2009-2020 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling MERCEDES-BENZ C-CLASS (W204) 2007-2014 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling MERCEDES-BENZ CLS Shooting Brake (X218) 2012-2017 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S212) 2009-2016 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

Uscator aer conditionat Ava Quality Cooling MERCEDES-BENZ SLC (R172) 2016-2023 - MSD601
114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727

114 lei
TopTechAuto
2727
Piese auto din categoria
Uscator AC
Audi A8 D4
Suceava - adăugate de toptechauto.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.