Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
17
Audi
87
BMW
55
Chevrolet
22
Chrysler
17
Citroen
39
Dacia
11
Daewoo
16
Dodge
11
Fiat
52
Ford
69
Honda
29
Hyundai
15
Isuzu
6
Iveco
3
Jaguar
7
Jeep
4
Kia
20
Lancia
16
Land Rover
21
Lexus
11
Mazda
28
Mercedes
120
Mini
6
Mitsubishi
22
Nissan
55
Opel
103
Peugeot
41
Porsche
9
Renault
87
Saab
30
Seat
68
Skoda
50
Smart
15
Subaru
10
Suzuki
11
Toyota
22
Volkswagen
153
Volvo
67
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
163 lei
Bestautovest
35213
105 lei
Comnico
4674
Uscator condensator aer conditionat Audi A4 (8e2, B6), A4 (8ec, B7), A6 (4f2, C6), R8, Seat Exeo (3r2)
98 lei
Bestautovest
35213
59 lei
Bestautovest
35213
Uscator condensator aer conditionat Nissan Almera 1 (N15), Micra 2 (K11), Pathfinder 2 (R50), Patrol Gr 5 Wagon (Y61), Pick Up 3 (D22), Primera (P11)
71 lei
Bestautovest
35213
186 lei
Bestautovest
35213
Uscator aer conditionat Cadillac SRX, 2009-2015, motor 2.8 V6 T, 3.0 V6, benzina, iesire : 12, 2 mm, intrare : 12, 2 mm, tip gaz R134A, aluminiu,
23 lei
Bestautovest
35213
47 lei
Bestautovest
35213
362 lei
Comnico
4674
Uscator aer conditionat Fiat 500L, 2012-, motor 1.4/1.4 Multiair Turbo, benzina, Tip gaz : R134A, aluminiu,
135 lei
Bestautovest
35213
91 lei
Bestautovest
35213
Uscator aer conditionat Kia Sorento, 2002-2006, motor 2.4, 3.5 V6, benzina, 2.5 CRDI, diesel, iesire : 8, 5, intrare : 8, 5, tip gaz R134A, aluminiu, Inaltime : 300, Latime : 400,
129 lei
Bestautovest
35213
160 lei
Comnico
4674
98 lei
Bestautovest
35213
Uscator aer conditionat Mercedes Clasa C (W204), 2007-2014, Clasa CLS (C218), 2011-2018, Clasa E (W212), 2009-2016, GLK (X204), 2008-2015, motor benzina, diesel, Tip gaz : R134A,
220 lei
Bestautovest
35213
282 lei
Comnico
4674
111 lei
Bestautovest
35213
Piese auto din categoria
Uscator AC
Arad. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Uscatorul de freon este un element al sistemului de climatizare. Uscatorul de aer conditionat are ca rol filtrarea lichidului de racire. Gazul de racire, adica freonul, dupa ce este racit de radiator, se transforma in lichid sub mare presiune. Acesta intra in uscatorul de freon care il filtreaza si lasa mai departe sa circule numai lichid curat care intra in aeroterma si raceste aerul din habitaclu.