Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 10W30, 5 litri
LM9978
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea
all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai
avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen
garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care
previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare
ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru
determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de
serviciu a motorului.
Proprietati
\- rezistenta excelenta la uzura
\- frecare si reducerea uzurii
\- functionarea lina a motorului
\- testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice
\- curatenia remarcabila a motorului
\- rezistenta deosebita la forfecare
\- comportament excelent la temperaturi ridicate si scazute
\- fiabilitate de ungere remarcabila
\- miscibil cu toate uleiurile de motor disponibile în comert
\- stabilitate optima la îmbatrânire
Specificatii: ,
API SP ? ILSAC GF-6A ,
LIQUI MOLY recomanda folosirea acestui produs ?i la autovehiculele cu
urmatoarele specificatii: ,
Chrysler MS-6395 ? Daihatsu ? Ford ? GM 6094 M ? Honda ? Hyundai ? Isuzu ? Kia
? Mazda ? Mitsubishi ? Nissan ? Subaru ? Suzuki ? ,
Toyota
Date tehnice
Clasa SAE , , , , , , , , , , , , ,10W-30 , , , , , , , ,
, SAE J300
Densitate la 15°C , , , , , , , ,0,850 g/cm³ , , , , , ,DIN
51757
Vâscozitate la 40°C , , , , , ,66,9 mm²/s , , , , , , ,ASTM D
7042-04
Vâscozitate la 100°C , , , , ,11,0 mm²/s , , , , , , , ASTM D
7042-04
Vâscozitate la -30°C , , , , , ,<, 60000 mPas , , , ,ASTM D 4684
Vâscozitate la -25°C , , , , , ,<,=7000 mPas , , , , ASTM D 5293
Indice de vâscozitate , , , , ,156 , , , , , , , , , , , ,
,DIN ISO 2909
HTHS la 150°C , , , , , , , , , ,>,= 2,9 mPas , , , , , ASTM D
5481
Punct de curgere , , , , , , , , -42°C , , , , , , , , , ,
,DIN ISO 3016
Pierderea la evaporare , , , ,8,2 % , , , , , , , , , , (Noack)
CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere , , , , , , ,238°C , , , , , , , , , , DIN
ISO 2592
Numarul total de baza , , , , 7,1 mg KOH/g , , , , DIN ISO 3771
Cenusa sulfat , , , , , , , , , , , <, 0,8 g/100g , , , , ,
DIN 51575
Culoare , , , , , , , , , , , , , , , , verde, fluorescent
Domenii de aplicare ,
Optim pentru motoarele moderne pe benzina si diesel cu si fara
turbocompresoare cu gaz de evacuare. Pentru protejarea si pastrarea ,
valorii motorului pe perioade lungi între schimbarile de ulei si cu sarcini
mari.
Aplicatie
Trebuie respectate instructiunile de utilizare ale producatorilor de vehicule
si de motor. Poate fi amestecat cu toate uleiurile de motor ,
disponibile în comert. Efectul optim obtinut numai atunci când este folosit
singur (adica fara ame
- Detalii tehnice
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
Vascozitate: 10W30
Producător: GM
Bidon: 5L