Ulei motor Liqui Moly Molygen New Generation 0W 20, 1 l
LM21356
Ulei de motor cu vascozitate redusa, de inalta performanta, pentru utilizarea
all-season. Combinatia de uleiuri de baza neconvetionale cu tehnologia cea mai
avansata de producere a aditivilor, precum si aditivul special Molygen
garanteaza un ulei de motor cu vascozitate redusa, stabil la forfecare, care
previne depunerile in siguranta, reduce considerabil pierderile prin frecare
ale motorului si astfel ofera o protectie optima la uzura. Acest lucru
determina o economisire a carburantului, concomitent cu prelungirea duratei de
serviciu a motorului.
Proprietati – functionarea lina a motorului – presiunea optima a uleiului in
toate conditiile de functionare – durata lunga de viata a motorului – reduce
emisiile poluante – testat pentru turbocompresoare si convertoare catalitice -
protectie excelenta la uzura – fiabilitate ridicata a lubrifierii – lubrifiere
instantanee dupa pornire la rece – stabilitate optima la imbatranire -
curatenia remarcabila a motorului – comportament excelent la temperaturi
scazute – reduce consumul de combustibil – miscibil cu toate uleiurile de
motor disponibile in comert
Specificatii:
API SP ∙ ILSAC GF-6A
Liqui Moly recomanda de asemenea acest ulei si pentru vehicolele care au
nevoie de urmatorele specificatii si aprobari: GM dexos1 Gen 2 ∙ Honda ∙
Hyundai ∙ Isuzu ∙ Kia ∙ Mazda ∙ Mitsubishi ∙ Nissan ∙ Subaru ∙ Toyota
Date tehnice
Clasa SAE (uleiuri de motor) 0W-20 SAE J300
Densitate la 15 ° C 0,845 g / cm³ DIN 51757
Vascozitate la 40 ° C 45 mm² / s ASTM D 7042-04
Vascozitate la 100 ° C 8,5 mm² / s ASTM D 7042-04
Vascozitate la -40 ° C (MRV) <,60000 mPas ASTM D 4684
Vascozitate la -35 ° C (CCS) <,= 6200 mPas ASTM D 5293
Indicele de vascozitate 165 DIN ISO 2909
HTHS la 150 ° C >, = 2,6 mPas ASTM D 5481
Punctul de curgere -42 ° C DIN ISO 3016
Pierderea prin evaporare (Noack) 13,0 % CEC-L-40-A-93
Punct de aprindere 220 ° C DIN ISO 2592
TBN 8,1 mg KOH / g DIN ISO 3771
Cenusa de sulfat 0,9 g/100g DIN 51575
Numarul de culoare (ASTM) Verde fluorescent
Domenii de aplicare
Optim pentru masini pe benzina moderne din Asia si America, motor cu
tehnologie multi-supape si turbocompresor cu si fara racire
cu aer de incarcare. Pentru protectia si conservarea motorului la intervale
lungi intre schimbul de ulei si cand efuctioneaza in conditii
extreme.
Recomandare
Respectati reglementarile producatorului de functionare ale vehiculului si
motorului. Eficienta optima este posibila numai atunci cand
produsul este folosit neamestecat.
Ambalaje disponibile
1 l 21356
4 l 21357
205 l 21732
- Detalii tehnice
- Livrare și plată
- Garanție: DA
- Retur: DA
Vascozitate: 0W20
Producător: GM
Bidon: 1L