KB3Q-9G438-AF BITURBO FORD RANGER 2.0 ECOBLUE 2019 BRATFORD RADOM

Bucuresti
Preţ: 5500 lei
Adaugă la favorite Adăugat la favorite
Produs nou ID #881766953
Ford Ranger VI 2.0 EcoBlue – 170HP
Ford Ranger VI Raptor – 213HP
2.0 EcoBlue BiTurbo
Turbocompresoare modernizate MuchBoost 2.0 EcoBlueBiTurbo cu o roată personalizată pentru compresor Billet 6+6 lame și roată de turbină cu 9 pale cu debit mare tăiată și iluminată/mărită. Acestea se bazează pe turbocompresoare originale KKK, ceea ce înseamnă că instalația este 100% P&P. Turbocompresoarele sunt menite să funcționeze cu Ford Ranger VI EcoBlue cu un motor 2.0 EcoBlue BiTurbo de 170 CP.

Turbo oferă până la 195% putere (171 CP în plus) peste specificațiile din fabrică. Este o alegere excelentă pentru cineva care caută un pic de CP în plus de la șoferul zilnic. MuchBoost turbo vă permite să obțineți mai mult de la motor și să vă bucurați de el chiar mai mult decât ați fost până acum.

Am dezvoltat 2 opțiuni de modificare care vă permit să ajungeți oriunde de la 300CP la 350CP.

MuchBoost 2.0 EcoBlue BiTurbo 300
Turbocompresor îmbunătățit, cu aproximativ 300 CP la manivelă. Lista modificărilor:

Plăci de etanșare și carcasa compresorului prelucrate cu precizie,
Carcasa compresorului KKK originală,
Carcasă de rulment KKK originală,
Colier de evacuare KKK original,
Sistem de rulment îmbunătățit care permite turbo-ului să mențină mai multă putere,
Servomotor BorgWarner original
Roată pentru compresor Billet mai eficientă și mai mare 6+6 lame,
Roată de turbină originală tăiată și ușurată,
Echilibrat dinamic,
Compresorul și roțile turbinei sunt echilibrate separat, iar apoi întregul nucleu este echilibrat la viteză mare folosind mașini de echilibrare VSR la viteze similare cu nivelul văzut în vehicul.
MuchBoost 2.0 EcoBlue BiTurbo 350
Turbocompresor îmbunătățit cu un potențial estimat de ~350CP la manivelă. Modificările comparativ cu opțiunea 300 sunt aceleași, cu excepția:

Roată mai mare pentru compresor,
Roată mai mare de turbină cu 9 pale cu debit mare,
Carcasă de evacuare prelucrată cu precizie.
Alte modificări semnificative
Pentru a utiliza pe deplin potențialul acestui turbo hybrid, vă recomandăm să faceți upgrade i.a. combustibil, evacuare, sisteme de răcire și ambreiaj. Remaptarea individuală a ECU este fundația.

Actualizat acum 14 zile
15 vizualizări
Raportează neregulă
  • Detalii tehnice
  • Livrare și plată
Piesă auto compatibilă cu:

Ford Ranger