Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
347 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 1 Convertible (E88) 120 i 118 i 136cp 143cp 156cp 163cp 170cp SACHS 3189 600 094 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 3 (E90) 320 si 320 i 316 i 318 i 115cp 122cp 129cp 136cp 143cp 150cp 156cp 170cp 173cp SACHS 3189 600 094 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 3 Coupe (E92) 318 i 320 i 316 i 122cp 143cp 156cp 163cp 170cp SACHS 3189 600 094 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 5 Touring (E61) 520 i 170cp SACHS 3189 600 094 2007 2008 2009 2010
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW X1 (E84) sDrive 18 i 136cp 150cp SACHS 3189 600 094 2010 2011 2012 2013 2014 2015
357 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW Z4 Roadster (E85) 2.0 i 150cp SACHS 3189 600 094 2005 2006 2007 2008 2009
357 lei
TopTechAuto
862
357 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 1 Convertible (E88) 135 i 125 i 120 d 118 d 123 d 143cp 177cp 204cp 218cp 306cp OE BMW 21 51 7 564 027 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013
347 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 1 (E87) 120 d 150cp OE BMW 21 51 7 564 027 2004 2005 2006 2007
347 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
RULMENT PRESIUNE AMBREIAJ BMW 3 (F30, F80) 318 d 320 i 335 i 320 d 316 d 328 i 116cp 143cp 163cp 184cp 245cp 306cp OE BMW 21 51 7 564 027 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018
347 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
347 lei
TopTechAuto
862
Piese auto din categoria
Rulment presiune
BMW E81
Suceava.Rulmentul care vine si el in kitul de ambreiaj este elementul care impinge diafragma placii de presiune. Acesta este legat la furca de angrenare, care poate fi actionata fie prin cablu, direct de la pedala, fie hidraulic, cum este la majoritatea masinilor moderne.