Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

82 lei
TopTechAuto
2585

189 lei
TopTechAuto
2585

FEBI BILSTEIN Rola ghidare/conducere, curea transmisie 21710 compatibil cu VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
189 lei
TopTechAuto
2585

58 lei
TopTechAuto
2585

59 lei
TopTechAuto
2585

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea distributie 54-0378 model VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
32 lei
TopTechAuto
2585

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea distributie 54-0368 pentru masina VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
47 lei
TopTechAuto
2585

45 lei
TopTechAuto
2585

Schaeffler INA Rola ghidare/conducere, curea distributie 532019710 la VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
59 lei
TopTechAuto
2585

82 lei
TopTechAuto
2585

62 lei
TopTechAuto
2585

Schaeffler INA Rola ghidare/conducere, curea distributie 532016710 la masina VW NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
78 lei
TopTechAuto
2585

105 lei
TopTechAuto
2585

FEBI BILSTEIN Rola ghidare/conducere, curea transmisie 17726 pentru masina VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
94 lei
TopTechAuto
2585

Rola ghidare/conducere, curea transmisie FEBI BILSTEIN 17726 la VW NEW BEETLE Cabriolet (1Y7) 2002 2003 2004
94 lei
TopTechAuto
2585

52 lei
TopTechAuto
2585

52 lei
TopTechAuto
2585

BTA Rola ghidare/conducere, curea transmisie E2W5434BTA model VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
58 lei
TopTechAuto
2585

91 lei
TopTechAuto
2585

55 lei
TopTechAuto
2585

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MEYLE 1001450005 la VW NEW BEETLE (9C1, 1C1) 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
83 lei
TopTechAuto
2585

87 lei
TopTechAuto
2585
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Volkswagen New Beetle
Suceava - adăugate de toptechauto.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.