Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

67 lei
Bestautovest
38948
![Rola ghidaj curea transmisie Volkswagen Caddy 2 (1995-2004)[9K9A] #1 58903133](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidaj-curea-transmisie-volkswagen-caddy-2/rola-ghidaj-curea-transmisie-volkswagen-caddy-2-9e13d10bd15f206c055-0-0-0-0-0.jpg)
50 lei
Expertauto1
19639
![Rola ghidaj curea transmisie Volkswagen Caddy 2 (1995-2004)[9K9A] #1 032145299A](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidaj-curea-transmisie-volkswagen-caddy-2/rola-ghidaj-curea-transmisie-volkswagen-caddy-2-225a6ffe4ede0e7948-0-0-0-0-0.jpg)
Rola ghidaj curea transmisie Volkswagen Caddy 2 (1995-2004)[9K9A] #1 032145299A
49 lei
Expertauto1
19639

126 lei
Alexdinacar
1692

166 lei
AutopiesaRO
11474

Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW CADDY II Caroserie (9K9A) (1995 - 2004) DAYCO APV2179 piesa NOUA
166 lei
AutopiesaRO
11474

Rola ghidaj curea transmisie VW CADDY II combi (9K9B) (1995 - 2004) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 07.12.094
39 lei
PieseMania
1149

39 lei
PieseMania
1149

60 lei
Autoeshop
9424

Rola ghidare/conducere, curea transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - SWAG 30 93 0990
275 lei
Pieseautodetop
3542

75 lei
PieseAutoSuceava
6893

69 lei
PieseAutoSuceava
6893

Rola ghidaj Vw Polo, Jetta 4, Golf 4, Golf Plus, Caddy 3, Beetle, Skoda Yeti, Roomster, Rapid, Octavia, Fabia, Seat Toledo 4, Leon, Ibiza 5, Audi A3, A1, Motorizare 1.2 Tsi/ 1.2, INA
89 lei
Bestautovest
38948

42 lei
Onlymania
942

80 lei
Onlymania
942

Rola ghidare/conducere curea transmisie VW Caddy II Van (9K9A) (An fabricatie 11.1995 - 01.2004, 64 - 90 CP, Diesel) - Cod intern: W20117595 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
77 lei
Autoeshop
9424

82 lei
TopTechAuto
2564

259 lei
Pieseautodetop
3542

Rola ghidare/conducere, transmisie VW POLO (6N1), SKODA FELICIA (6U1), SKODA FELICIA combi (6U5) - AUTLOG RT1608
287 lei
Pieseautodetop
3542
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Volkswagen Caddy
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.