Auris
67
Avensis
153
Aygo
21
Camry
9
Carina
6
Celica
4
Corolla
124
Corolla Verso
31
Hiace
32
Hilux
18
Land Cruiser
61
Previa
2
RAV 4
51
Starlet
3
Verso
19
Yaris
34
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
151 lei
AutopiesaRO
10719
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA YARIS (P9) (2005 - 2013) BTA E22015BTA piesa NOUA
151 lei
AutopiesaRO
10719
258 lei
PieseMania
702
Rola ghidaj curea transmisie TOYOTA YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) (2005 - 2016) SKF VKM 61038
180 lei
PieseMania
702
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) (2005 - 2020) SKF VKM 61037
260 lei
Luk4Parts
21
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA AVENSIS (T25) (2003 - 2008) BTA E22003BTA piesa NOUA
173 lei
AutopiesaRO
10719
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA AVENSIS (T22) (1997 - 2003) BTA E22003BTA piesa NOUA
173 lei
AutopiesaRO
10719
Rola ghidaj curea transmisie TOYOTA YARIS/VITZ (SCP9_, NSP9_, KSP9_, NCP9_, ZSP9_) (2005 - 2016) SKF VKM 61036
184 lei
PieseMania
702
172 lei
PieseMania
702
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA AURIS (NRE15_, ZZE15_, ADE15_, ZRE15_, NDE15_) (2006 - 2012) INA 532 0609 10
140 lei
Luk4Parts
21
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA AVENSIS Combi (T25) (2003 - 2008) BTA E22003BTA piesa NOUA
173 lei
AutopiesaRO
10719
173 lei
AutopiesaRO
10719
118 lei
PieseMania
702
227 lei
PieseMania
702
Rola ghidare/conducere, curea transmisie TOYOTA AURIS (ZWE18_, NZE18_, ZRE18_) (2012 - 2020) INA 532 0609 10
140 lei
Luk4Parts
21
173 lei
AutopiesaRO
10719
173 lei
AutopiesaRO
10719
Rola ghidaj curea transmisie TOYOTA YARIS/VITZ (SCP1_, NLP1_, NCP1_) (1999 - 2005) BTA E22015BTA
118 lei
PieseMania
702
227 lei
PieseMania
702
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Toyota
Bucuresti.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.