Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Rola ghidare/conducere, curea transmisie Smart FORFOUR (2014->)[453] #2 119230802R](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-smart/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-smart-d18c2ff8f5bb0697c7-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
Expertauto1
19645
![Rola ghidare/conducere, curea transmisie Smart FORFOUR (2014->)[453] #3 36826](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-smart/rola-ghidare-conducere-curea-transmisie-smart-b4cf2fa545190d71a0-0-0-0-0-0.jpg)
93 lei
Expertauto1
19645

Rola ghidare/conducere, curea transmisie (532066710 INA) MERCEDES-BENZ,MITSUBISHI,SMART
53 lei
PieseAutoSuceava
6895

30 lei
PieseAutoSuceava
6895

116 lei
Bestautovest
38955

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MAXGEAR 54-1027 pentru MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (B906)
64 lei
Onlymania
948

66 lei
Autoeshop
9427

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t bus (906) - Cod intern: W20203771 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
66 lei
Autoeshop
9427

74 lei
TopTechAuto
2569

120 lei
Pieseautodetop
3542

JAPANPARTS Rola ghidare/conducere, curea transmisie RP-M00 pentru SMART FORFOUR (454) 2004 2005 2006
94 lei
TopTechAuto
2569

61 lei
Bestautovest
38955

94 lei
AutopiesaRO
11475

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Smart FORFOUR (454) 2004-2006 #2 1290MM00
98 lei
Expertauto1
19645

71 lei
PieseAutoSuceava
6895

34 lei
PieseAutoSuceava
6895

Rola ghidare/conducere curea transmisie MERCEDES-BENZ SPRINTER 3,5-t caroserie (906) - Cod intern: W20203771 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
66 lei
Autoeshop
9427

66 lei
Autoeshop
9427

74 lei
TopTechAuto
2569

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Smart FORFOUR (454) 2004-2006 #3 1341A001
68 lei
Expertauto1
19645
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Smart Forfour
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.