Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

119 lei
TopTechAuto
2564

70 lei
TopTechAuto
2564

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea transmisie 54-0550 la RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
98 lei
TopTechAuto
2564

74 lei
TopTechAuto
2564

37 lei
TopTechAuto
2564

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea transmisie 54-0259 se potriveste la RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2002 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
30 lei
TopTechAuto
2564

Schaeffler INA Rola ghidare/conducere, curea transmisie 532033610 compatibil cu RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2002 2003 2004 2005 2006
85 lei
TopTechAuto
2564

71 lei
TopTechAuto
2564

BTA Rola ghidare/conducere, curea transmisie E2X6411BTA model RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2002 2003 2004 2005 2006
55 lei
TopTechAuto
2564

81 lei
TopTechAuto
2564

66 lei
TopTechAuto
2564

Rola ghidare/conducere, curea transmisie SNR GA355.30 la RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
134 lei
TopTechAuto
2564

70 lei
TopTechAuto
2564

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MAXGEAR 54-0688 se potriveste la RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2006 2007 2008 2009
110 lei
TopTechAuto
2564

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MAXGEAR 54-0536 compatibil cu RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2005 2006 2007 2008 2009 2010 2011
74 lei
TopTechAuto
2564

131 lei
TopTechAuto
2564

90 lei
TopTechAuto
2564

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MEYLE 16-140090005 la masina RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2006 2007 2008 2009 2010 2011
86 lei
TopTechAuto
2564

61 lei
TopTechAuto
2564

109 lei
TopTechAuto
2564

Rola ghidare/conducere, curea transmisie FEBI BILSTEIN 27541 pentru RENAULT VEL SATIS (BJ0_) 2002 2003 2004 2005 2006
220 lei
TopTechAuto
2564

79 lei
TopTechAuto
2564

211 lei
TopTechAuto
2564
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Renault Vel Satis
- adăugate de toptechauto.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.