Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
387 lei
Pieseautodetop
3392
35 lei
BmCartech
1311
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), RENAULT VEL SATIS (BJ0_) - AUTEX 651773
387 lei
Pieseautodetop
3392
532 lei
Pieseautodetop
3392
334 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), FIAT PALIO (178BX), FIAT PALIO Weekend (178DX) - AUTEX 654257
283 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), OPEL VECTRA C - AUTEX 654533
306 lei
Pieseautodetop
3392
267 lei
Pieseautodetop
3392
249 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), OPEL SIGNUM - DAYCO APV2184
389 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), RENAULT VEL SATIS (BJ0_) - SKF VKM 35210
478 lei
Pieseautodetop
3392
211 lei
Pieseautodetop
3392
157 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), RENAULT VEL SATIS (BJ0_) - INA 532 0377 20
251 lei
Pieseautodetop
3392
81 lei
Pieseautodetop
3392
72 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie SAAB 9-5 limuzina (YS3E), SAAB 9-5 combi (YS3E), RENAULT VEL SATIS (BJ0_) - OPTIMAL 0-N1461
62 lei
Pieseautodetop
3392
83 lei
Pieseautodetop
3392
61 lei
Pieseautodetop
3392
Rola ghidare/conducere, curea transmisie OPEL VECTRA C, OPEL VECTRA C GTS, VAUXHALL VECTRA Mk II (C) - FEBI BILSTEIN 29396
109 lei
Pieseautodetop
3392
107 lei
Pieseautodetop
3392
234 lei
Pieseautodetop
3392
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Opel Signum
Neamt.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.