Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA OPEL ASTRA J limuzina 2012-2015 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA OPEL MOKKA / MOKKA X (J13) 2012-2017 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA VAUXHALL ASTRA Mk VI (J) combi (P10) 2010-2015 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA VAUXHALL MERIVA Mk II (B) (S10) 2010-2017 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA CHEVROLET AVEO hatchback (T300) 2011-2016 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA CHEVROLET CRUZE (J300) 2012-2018 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA CHEVROLET CRUZE Station Wagon (J308) 2012-2017 - E2X0012BTA
69 lei
TopTechAuto
2742

69 lei
TopTechAuto
2742

63 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA OPEL ZAFIRA / ZAFIRA FAMILY B (A05) 2007-2015 - E2X5350BTA
63 lei
TopTechAuto
2742

63 lei
TopTechAuto
2742

63 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA VAUXHALL ASTRA Mk IV (G) hatchback (T98) 2000-2005 - E2X5350BTA
63 lei
TopTechAuto
2742

63 lei
TopTechAuto
2742

63 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA VAUXHALL ASTRA Mk V (H) Sport Hatch (A04) 2005-2010 - E2X5350BTA
63 lei
TopTechAuto
2742

Rola ghidare curea transmisie BTA VAUXHALL ASTRA Mk V (H) combi (A04) 2004-2012 - E2X5350BTA
63 lei
TopTechAuto
2742
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Opel Corsa D
Suceava - adăugate de toptechauto.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.