Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni

Rola ghidare / conducere, curea transmisie MITSUBISHI GALANT (DJ_, ED_, EF_) Sedan, 10.2003 - Maxgear 54-1053
113 lei
Auto_farm
12540

113 lei
Auto_farm
12540

Rola ghidare/conducere, curea transmisie deasupra (VKM65061 SKF) CHRYSLER,DODGE,JEEP,MITSUBISHI
137 lei
PieseAutoSuceava
6906

78 lei
BesoiuPieseAuto
5380

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Mitsubishi GALANT Mk VI (EA_) 1996-2004 #3 150757
125 lei
Expertauto1
19687

89 lei
Expertauto1
19687

594 lei
Pieseautodetop
3542

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MITSUBISHI GALANT Mk V (E5_A, E7_A, E8_A), MITSUBISHI GALANT Mk V limuzina (E5_A, E7_A, E8_A) - DAYCO APV3096
560 lei
Pieseautodetop
3542

264 lei
Onlymania
959

Rola ghidare conducere curea transmisie # Mitsubishi Galant 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017 2018 2019 2020 2021 2022 2023 2024 2025 # RL367939990 # ROTTLER
58 lei
Comnico
5206

SNR Rola ghidare/conducere, curea distributie GE373.13 pentru masina MITSUBISHI GALANT VII (E5_A, E7_A, E8_A) 1992 1993 1994 1995 1996
110 lei
TopTechAuto
2591

110 lei
TopTechAuto
2591

83 lei
Onlymania
959

124 lei
Comnico
5206

124 lei
PieseMania
1154

Rola ghidaj curea transmisie MITSUBISHI GALANT limuzina (DJ_, ED_, EF_) (2003 - 2016) INA 532 0693 10
232 lei
PieseMania
1154
![Rola Mitsubishi Galant 8 [1996 - 2000] Sedan 2.5 V6 AT (163 hp) (EA_) 2.5 V6 24](https://www.pieseauto.ro/poze/rola-mitsubishi-galant-8-1996-2000-sedan-2-5-v6/rola-mitsubishi-galant-8-1996-2000-sedan-2-5-v6-fd787fa474b106dfbd-0-0-0-0-0.jpg)
43 lei
DezRomBragadiru
1768

103 lei
OnePlusAuto
587

Rola ghidare/conducere, curea transmisie MITSUBISHI GALANT limuzina (DJ_, ED_, EF_) (2003 - 2016) SKF VKM 65010
103 lei
OnePlusAuto
587
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Mitsubishi Galant
.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.