Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
110 lei
AutopiesaRO
10822
43 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) TRUCKTEC AUTOMOTIVE 02.19.244
56 lei
PieseMania
743
69 lei
AutopiesaRO
10822
91 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) SNR GA353.54
86 lei
PieseMania
743
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) DAYCO APV2512 piesa NOUA
115 lei
AutopiesaRO
10822
87 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) DAYCO APV3086
168 lei
PieseMania
743
62 lei
AutopiesaRO
10822
109 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) QWP WBT125
69 lei
PieseMania
743
75 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidare/conducere, curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) SKF VKM 38125 piesa NOUA
48 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) QWP WBT014
62 lei
PieseMania
743
50 lei
AutopiesaRO
10822
128 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) SWAG 30 03 0032
43 lei
PieseMania
743
52 lei
AutopiesaRO
10822
98 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) GATES T36375
95 lei
PieseMania
743
48 lei
AutopiesaRO
10822
88 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) GATES T36465
68 lei
PieseMania
743
62 lei
AutopiesaRO
10822
69 lei
AutopiesaRO
10822
Rola ghidaj curea transmisie MERCEDES GLK-CLASS (X204) (2008 - 2016) SKF VKM 38062
113 lei
PieseMania
743
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Mercedes GLK X204
Bucuresti Bucuresti.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.