Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Anunţurile magazinului de piese

146 lei
TopTechAuto
2633

87 lei
TopTechAuto
2633

MEYLE Rola ghidare/conducere, curea transmisie 2140090002 pentru masina IVECO DAILY IV caroserie 2006 2007 2008 2009 2010 2011
87 lei
TopTechAuto
2633

69 lei
TopTechAuto
2633

64 lei
TopTechAuto
2633

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea transmisie 54-0156 model IVECO DAILY IV bus 2006 2007 2008 2009 2010 2011
73 lei
TopTechAuto
2633

MAXGEAR Rola ghidare/conducere, curea transmisie 54-0156 compatibil cu IVECO DAILY IV platou / sasiu 2006 2007 2008 2009 2010 2011
73 lei
TopTechAuto
2633

157 lei
TopTechAuto
2633

Schaeffler INA Rola ghidare/conducere, curea distributie 532044110 model IVECO DAILY IV bus 2006 2007 2008 2009 2010 2011
157 lei
TopTechAuto
2633

105 lei
TopTechAuto
2633

112 lei
TopTechAuto
2633

DAYCO Rola ghidare/conducere, curea transmisie APV1074 model IVECO DAILY IV platou / sasiu 2006 2007 2008 2009 2010 2011
112 lei
TopTechAuto
2633

112 lei
TopTechAuto
2633

SKF Rola ghidare/conducere, curea transmisie VKM32301 model IVECO DAILY IV bus 2006 2007 2008 2009 2010 2011
95 lei
TopTechAuto
2633

SKF Rola ghidare/conducere, curea transmisie VKM32301 pentru IVECO DAILY IV platou / sasiu 2006 2007 2008 2009 2010 2011
95 lei
TopTechAuto
2633

95 lei
TopTechAuto
2633

131 lei
TopTechAuto
2633

Rola ghidare/conducere, curea transmisie GATES T36607 la IVECO DAILY IV platou / sasiu 2006 2007 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
131 lei
TopTechAuto
2633

64 lei
TopTechAuto
2633

73 lei
TopTechAuto
2633

Rola ghidare/conducere, curea transmisie Schaeffler INA 532029810 pentru masina IVECO DAILY IV platou / sasiu 2006 2007 2008 2009 2010 2011
105 lei
TopTechAuto
2633

105 lei
TopTechAuto
2633

80 lei
TopTechAuto
2633
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Iveco Daily 4
Suceava - adăugate de toptechauto.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.