Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts HYUNDAI H-1 / STAREX bus (A1) 1997-2007 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts HYUNDAI PONY (X-2) 1989-1995 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts HYUNDAI TERRACAN (HP) 2001-2006 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts MITSUBISHI PAJERO I (L04_G, L14_G) 1987-1991 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 1990-1999 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Japanparts MITSUBISHI PAJERO SPORT I (K7_, K9_) 1998-2007 - RP-H10
121 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein HYUNDAI SONATA III (Y-3) 1993-1998 - 28316
120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein HYUNDAI TERRACAN (HP) 2001-2006 - 28316
120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein MITSUBISHI L200 platou / sasiu (K6_T, K7_T) 1996-2006 - 28316
120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Febi Bilstein MITSUBISHI PAJERO PININ I (H6_W, H7_W) 1999-2007 - 28316
120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

120 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Dayco MITSUBISHI PAJERO SPORT VAN I (K90) 1999-2008 - APV2198
148 lei
TopTechAuto
2757

Rola ghidare curea transmisie Dayco MITSUBISHI SPACE STAR microbus (DG_A) 1998-2004 - APV2198
148 lei
TopTechAuto
2757
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Hyundai Galloper
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.