Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie INA FORD MONDEO II Turnier (BNP) 1996-2000 - 532 0545 10
121 lei
TopTechAuto
2758

121 lei
TopTechAuto
2758

121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie INA FORD TRANSIT CONNECT (P65_, P70_, P80_) 2002-2013 - 532 0545 10
121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie INA MAZDA TRIBUTE (EP) 2000-2008 - 532 0545 10
121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie INA FORD FOCUS I caroserie inchisa/combi (DNW) 1999-2005 - 532 0545 10
121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie INA FORD FOCUS I Turnier (DNW) 1999-2005 - 532 0545 10
121 lei
TopTechAuto
2758

121 lei
TopTechAuto
2758

121 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD FOCUS III Turnier 2010-2020 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD GALAXY III (CK) 2015-2023 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD FOCUS III limuzina 2010-2020 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD GRAND C-MAX Van 2010-2019 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD MONDEO IV (BA7) 2011-2015 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD MONDEO V hatchback (CE) 2014-2023 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

91 lei
TopTechAuto
2758

Rola ghidare curea transmisie SKF FORD MONDEO V Turnier (CF) 2014-2023 - VKM 34215
91 lei
TopTechAuto
2758
Piese auto din categoria
Rola ghidaj accesorii
Ford Tourneo Connect
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Rola de ghidaj are rolul, asa cum ii si spune numele, de a ghida o curea, indiferent ca vorbim de cureaua de distributie sau de cureaua de accesorii. Aceasta rola este prinsa pe blocul motor sau pe chiulasa, acolo unde distanta intre doua role de angrenare (ex: rola alternator si rola compresorului A/C) este mare, pentru ca vibratiile transmise de motor sa nu fie preluate de curea, ca apoi aceasta sa sara de pe role.