Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
55 lei
AutopiesaRO
10719
228 lei
PieseAutoSuceava
5305
RELEU BUJII VW VENTO (1H2) HUCO HUCO132062 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998
120 lei
TopTechAuto
867
70 lei
PieseMania
704
Releu bujii 103 Volkswagen Golf III IV Caddy Passat B4 Polo Transporter Touareg Vento Skoda Seat Audi 357911253
50 lei
Vasiloiu0ncl
7522
97 lei
AutopiesaRO
10719
409 lei
Pieseautodetop
3393
Unitate de control,bujii incandescente VW VENTO (1H2) (1991 - 1998) BERU GR081 piesa NOUA
153 lei
AutopiesaRO
10719
13 lei
Unipartcraiova
1553
45 lei
Expertauto1
14498
409 lei
Pieseautodetop
3393
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Volkswagen VW VENTO (1H2) 1991-1998 #2 00496
87 lei
Expertauto1
14498
409 lei
Pieseautodetop
3393
176 lei
TopTechAuto
867
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Vento
.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.