Filtrează rezultatele
Județ
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

Releu bujii incandescente sharan passat b5 b5.5 a6 c5 a4 b5 1998 - 2004 cod: 8a0951253
50 lei
Scopauto
2268

50 lei
Dezpetriuc
5809
![Releu Bujii Volkswagen Sharan 1.9 TDI 2001 - 2010 Cod YM21-8C616-AA 7M5919506 [S0073]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-volkswagen-sharan-1-9-tdi-2001-2010/releu-bujii-volkswagen-sharan-1-9-tdi-2001-2010-244f610acd6e401bfe4-0-0-0-0-0.jpg)
Releu Bujii Volkswagen Sharan 1.9 TDI 2001 - 2010 Cod YM21-8C616-AA 7M5919506 [S0073]
100 lei
SDG
6470

50 lei
Vasiloiu0ncl
8434

50 lei
Dezautonyk
1663

50 lei
Adyrewe
1645

50 lei
Autohep
3370
![Releu Bujii Volkswagen Sharan 2.0 TDI 2001 - 2010 Cod YM21-8C616-AA 7M5919506 [S0073]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-volkswagen-sharan-2-0-tdi-2001-2010/releu-bujii-volkswagen-sharan-2-0-tdi-2001-2010-244f610acd6e401bfe4-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
SDG
6470

50 lei
Adyrewe
1645
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Sharan
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.