Filtrează rezultatele
Județ
Arges
1
Bihor
1
Bucuresti
2
Buzau
2
Dambovita
1
Galati
2
Maramures
1
Mures
1
Neamt
1
Salaj
1
Suceava
494
Teleorman
1
Timis
1
Valcea
1
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător

Releu bujii Vw Crafter 2.5 TDI 80KW / 109Cp cod motor BJK ,transmisie manuala ,an de fabricatie 2008
119 lei
EuropeAutoParts
1014
![Releu Bujii Volkswagen Crafter 2.0 TDI 2012 - 2016 Cod 03G907282A 0522120505 [S0072]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-volkswagen-crafter-2-0-tdi-2012-2016/releu-bujii-volkswagen-crafter-2-0-tdi-2012-2016-2ce0810acd6e2060953-0-0-0-0-0.jpg)
60 lei
SDG
6359

Releu bujii VOLKSWAGEN CRAFTER 30-50 Box 2E_ 2006 - 2016 2.5 TDI BJK, CEBB 0281003028
150 lei
Dezautoaim
9549

Releu bujii Volkswagen Crafter (2006-2017) 2.5 Motorina 2010, 07Z907281 / 0281003028
100 lei
Danlupastean
4250

Releu Bujii 2,5 motorizare pentru Vw Crafter Euro 4 / Euro 5 (2006-2015) an fabricatie
150 lei
Dezmembrarialx
3288

Releu bujii Skoda Octavia Rapid Superb Fabia Roomster Passat Crafter Golf Seat Audi 038907281D 0281003038
100 lei
Vasiloiu0ncl
8364
![Releu Bujii Volkswagen Crafter 2.0 TDI 2012 - 2016 Cod 038907281D 0281003038 [S0071]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-volkswagen-crafter-2-0-tdi-2012-2016/releu-bujii-volkswagen-crafter-2-0-tdi-2012-2016-bce0f10c57d6d8214b2-0-0-0-0-0.jpg)
60 lei
SDG
6359
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen Crafter
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.