Bora
1
Caddy
9
Crafter
492
Golf 3
4
Golf 4
10
Golf 5
48
Golf 6
18
Jetta
26
LT
508
Passat B5
1
Passat B6
25
Passat B7
4
Passat CC
1
Phaeton
2
Scirocco
3
Sharan
5
T5
4
Tiguan
10
Tiguan 5N
2
Touran
29
TRANSPORTER
1
vezi toate [+]
Boroaia
1
Dumbraveni
1
Falticeni
9
Fantana Mare
1
Horodnic de Jos
16
Marginea
3
Mihoveni
10
Milisauti
11
Radauti
1
Suceava
625
Volovat
44
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Releu bujii 2.0 tdi vw tiguan 5n golf 6 sharan 7n scirocco 3 audi a3 8p seat leon 038907281d
50 lei
Dezpetriuc
5159
Releu bujii VW Golf 5, Golf 6, VW Passat, Skoda Octavia, Audi A3 038907281D 038 907 281 D
50 lei
Autohep
3103
Releu bujii 03G907282A , 0522120505 VW Audi Skoda Seat 1.9 tdi 2.0TDI 105CP 140CP EURO 4 , 5
100 lei
EngineDepot
1136
Piese auto din categoria
Releu bujii
Volkswagen
Suceava. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.