Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

294 lei
TopTechAuto
2558

337 lei
TopTechAuto
2558

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132159 model SSANGYONG MUSSO SPORTS 2004 2005 2006 2007 2008 2009
308 lei
TopTechAuto
2558

160 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente HITACHI 132036 model MERCEDES-BENZ 124 limuzina (W124) 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993
294 lei
TopTechAuto
2558

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132036 la masina MERCEDES-BENZ 124 T-Model (S124) 1985 1986 1987 1988 1989 1990 1991 1992 1993
294 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132036 pentru MERCEDES-BENZ G-CLASS (W463) 1990 1991 1992
294 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente HITACHI 132036 model MERCEDES-BENZ T1 caroserie (B602) 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990
294 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132036 la MERCEDES-BENZ T1 caroserie (601, 611) 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990
294 lei
TopTechAuto
2558

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132036 se potriveste la MERCEDES-BENZ T1 platou / sasiu (601) 1982 1983 1984 1985 1986 1987 1988 1989 1990
294 lei
TopTechAuto
2558

294 lei
TopTechAuto
2558

208 lei
TopTechAuto
2558
Piese auto din categoria
Releu bujii
SsangYong
- adăugate de toptechauto.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.