Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
163 lei
TopTechAuto
865
Unitate de control,bujii incandescente Porsche CAYENNE (955) 2002-2010 #2 0281003087
318 lei
Expertauto1
14477
318 lei
Expertauto1
14477
163 lei
TopTechAuto
865
Unitate de control,bujii incandescente (0281003087 BOSCH) AUDI,PORSCHE,VW
294 lei
PieseAutoSuceava
5296
163 lei
TopTechAuto
865
34 lei
PieseAutoSuceava
5296
RELEU BUJII VW TOUAREG (7LA, 7L6, 7L7) BOSCH 0 281 003 087 2004 2005 2006 2007 2008 2009 2010
163 lei
TopTechAuto
865
277 lei
PieseAutoSuceava
5296
Unitate de control,bujii incandescente (0986332002 BOSCH) AUDI,BMW,FORD,FORD AUSTRALIA,HOLDEN,LAND ROVER,MERCEDES-BENZ,MERCEDES-BENZ (BBDC),OPEL,PEUGEOT,PEUGEOT (DF-PSA),PUCH,SEAT,SKODA,SKODA (SVW),SM
51 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Porsche CAYENNE (955) 2002-2010 #2 0281003029
285 lei
Expertauto1
14477
163 lei
TopTechAuto
865
163 lei
TopTechAuto
865
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente Porsche CAYENNE 2010-2016 #2 0281003029
285 lei
Expertauto1
14477
163 lei
TopTechAuto
865
163 lei
TopTechAuto
865
163 lei
TopTechAuto
865
RELEU BUJII AUDI A6 Allroad C6 (4FH) BOSCH 0 281 003 087 2006 2007 2008 2009 2010 2011
163 lei
TopTechAuto
865
RELEU BUJII AUDI Q5 (8RB) BOSCH 0 281 003 087 2008 2009 2010 2011 2012 2013 2014 2015 2016 2017
163 lei
TopTechAuto
865
Piese auto din categoria
Releu bujii
Porsche
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.