Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
![Releu bujii incandescente Mitsubishi Pajero 3 [1999 - 2003] SUV 5-usi 3.2 DI-D AT (165 hp) Cod motor 4M41](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mitsubishi-pajero-3/releu-bujii-incandescente-mitsubishi-pajero-3-ef224104bc3c28fbdbf-0-0-0-0-0.jpg)
65 lei
DezmembrariBragadiru
3475

Releu bujii MITSUBISHI PAJERO 3.2 DI-D 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 cod MD342751
299 lei
Antony
2017

130 lei
PieseAutoIedera
9314
![Calculator bujii MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W) [ 1990 - 2001 ] OEM Md172611](https://www.pieseauto.ro/poze/calculator-bujii-mitsubishi-pajero-ii-v3-w-v2-w/calculator-bujii-mitsubishi-pajero-ii-v3-w-v2-w-e538e1065784a06c9e8-0-0-0-0-0.jpg)
300 lei
Dezautoaim
9693

150 lei
PieseAutoIedera
9314
![Releu bujii incandescente Mitsubishi Pajero 3 [1999 - 2003] SUV 5-usi 3.2 DI-D AT (165 hp) Cod motor 4M41](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-mitsubishi-pajero-3/releu-bujii-incandescente-mitsubishi-pajero-3-ef224104bc3c28fbdbf-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente Mitsubishi Pajero 3 [1999 - 2003] SUV 5-usi 3.2 DI-D AT (165 hp) Cod motor 4M41
65 lei
DezRomBragadiru
1788

RELEU / MODUL BUJII INCANDESCENTE MITSUBISHI PAJERO SHOGUN III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
160 lei
PieseAutoIedera
9314

200 lei
PieseAutoIedera
9314

RELEU / MODUL BUJII INCANDESCENTE MITSUBISHI PAJERO III 3.2 DI-D FAB. 1999 – 2007 ⭐⭐⭐⭐⭐
120 lei
PieseAutoIedera
9314
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mitsubishi Pajero
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.