Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
BERU Releu Bujii Mercedes Sprinter 3.0 (W164 W251 W221 W219), A6429005801
150 lei
ElectronicAuto
4461
150 lei
ElectronicAuto
4461
300 lei
APcommercial
472
Releu bujii MERCEDES Clasa ML (W164) 3.0 CDI BlueTec 4-matic 190 CP cod: A6429007701
300 lei
APcommercial
472
UNITATE DE CONTROL BUJII INCANDESCEN, MERCEDES KLASA C W204 C300CDI,C350CDI 2009-,KLASA E W211 E280CDI,E320CDI 2005-,KLASA M W164 280CDI,300CDI,320CDI,350CDI 2005-
471 lei
PieseAutoSuceava
5440
495 lei
PieseAutoSuceava
5440
300 lei
APcommercial
472
300 lei
APcommercial
472
590 lei
PieseAutoSuceava
5440
Unitate de control,bujii incandescente (EZP-ME-000 EZPME000 Nty) MERCEDES-BENZ
561 lei
PieseAutoSuceava
5440
BERU Releu Bujii Mercedes Sprinter 3.0 (W164 W251 W221 W219), A6429005801
150 lei
ElectronicAuto
4461
Unitate de control,bujii incandescente (12175077 MTR) CHRYSLER,JEEP,MERCEDES-BENZ
567 lei
PieseAutoSuceava
5440
983 lei
PieseAutoSuceava
5440
Unitate de control,bujii incandescente (GSE114 BER) JEEP,MERCEDES-BENZ
658 lei
PieseAutoSuceava
5440
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mercedes M-Class W164
Suceava Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.