A-Class W168
98
A-Class W169
66
A-Class W176
201
B-Class W245
60
B-Class W246
191
C-Class A205
52
C-Class C204
101
C-Class C205
55
C-Class CL203
86
C-Class S202
155
C-Class S203
190
C-Class S204
169
C-Class S205
89
C-Class W202
174
C-Class W203
231
C-Class W204
187
C-Class W205
58
Citan W415
134
CLA C117
5
CLA X117
4
CLK A209
79
CLK C209
244
CLS W218
4
CLS W219
11
CLS X218
39
E-Class C207
37
E-Class C238
2
E-Class S210
86
E-Class S211
147
E-Class S212
12
E-Class S213
2
E-Class W210
40
E-Class W211
76
E-Class W212
111
E-Class W213
8
G-Class W460
5
G-Class W461
21
G-Class W463
26
GL-Class X164
9
GL-Class X166
4
GLA X156
4
GLC C253
3
GLC X253
4
GLK X204
25
M-Class W163
12
M-Class W164
53
M-Class W166
24
R-Class W251
25
S-CLASS W140
2
S-Class W220
9
S-Class W221
28
S-Class W222
19
SLK R172
4
Sprinter 906
7
Sprinter W905
1
Vario
5
Viano W447
54
Viano W639
73
Vito W447
54
Vito W638
9
Vito W639
73
X-Class 470
1
vezi toate [+]
Boroaia
2
Bosanci
4
Dumbraveni
5
Falticeni
37
Fantana Mare
12
Fratautii Noi
5
Horodnic de Jos
18
Marginea
3
Milisauti
11
Radauti
465
Scheia
1
Suceava
1323
Udesti
1
Volovat
136
vezi toate [+]
Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Opţiuni
250 lei
PieseAutoParts
242
248 lei
TopTechAuto
865
Releu Bujii Mercedes E Class W212, 2.2 DCI COD: A6519000900 / 0522120204
250 lei
DezAutoOlarasu
2804
491 lei
PieseAutoSuceava
5296
300 lei
Buzaauto
1702
Piese auto din categoria
Releu bujii
Mercedes
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.