Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

156 lei
TopTechAuto
2748

156 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI PEUGEOT J5 platou / sasiu (290L) 1990-1994 - 132050
156 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI PEUGEOT J9 platou / sasiu 1980-1982 - 132050
156 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI CITROËN C25 bus (280_, 290_) 1985-1994 - 132050
156 lei
TopTechAuto
2748

156 lei
TopTechAuto
2748

156 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI PEUGEOT 304 Break (_04D_) 1976-1979 - 132050
156 lei
TopTechAuto
2748

156 lei
TopTechAuto
2748

156 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI PEUGEOT 504 pick-up (E_) 1980-1989 - 132050
156 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA CITROËN BERLINGO Autoutilitară/limuzină spațioasă (B9) 2008-2013 - 4RV 008 188-641
289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA CITROËN BERLINGO MULTISPACE (B9) 2008-2013 - 4RV 008 188-641
289 lei
TopTechAuto
2748
Piese auto din categoria
Releu bujii
Land Rover Range Rover
- adăugate de toptechauto. Piesele au următoarele caracteristici: noi.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.