Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător

432 lei
Comnico
5243
![Releu bujii incandescente 9M5Q-12A343-AA Ford S-Max [facelift] [2010 - 2015]](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-9m5q-12a343-aa-ford-s/releu-bujii-incandescente-9m5q-12a343-aa-ford-s-cb46010ba0d54877d11-0-0-0-0-0.jpg)
100 lei
Dacsif_auto
2789
![Releu bujii incandescente 9M5Q12A343AA Ford S-Max [facelift] [2010 - 2015] Minivan 2.0 TDCi MT (140 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/releu-bujii-incandescente-9m5q12a343aa-ford-s-max/releu-bujii-incandescente-9m5q12a343aa-ford-s-max-0d82a108c579f82bec8-0-0-0-0-0.jpg)
Releu bujii incandescente 9M5Q12A343AA Ford S-Max [facelift] [2010 - 2015] Minivan 2.0 TDCi MT (140 hp)
50 lei
Dacsif_auto
2789

486 lei
Comnico
5243

304 lei
Bestautovest
39348

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Ford S-max 2008 2009 2010 2011 2012 # 132183 # HITACHI
230 lei
Comnico
5243

Releu instalatia de comanda bujii incandescente # Ford S-max 2008 2009 2010 2011 2012 # 4RV 008 188 641 # HELLA
268 lei
Comnico
5243

468 lei
Comnico
5243
Piese auto din categoria
Releu bujii
Ford S-Max
Arad.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.