Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA VOLVO S40 II (544) 2004-2012 - 4RV 008 188-631
289 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA FORD FIESTA V (JH_, JD_) 2001-2008 - 4RV 008 188-631
289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA FORD FOCUS C-MAX (DM2) 2003-2007 - 4RV 008 188-631
289 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HELLA FORD FUSION (JU_) 2002-2012 - 4RV 008 188-631
289 lei
TopTechAuto
2748

289 lei
TopTechAuto
2748

180 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI FORD FOCUS C-MAX (DM2) 2003-2007 - 132182
180 lei
TopTechAuto
2748

180 lei
TopTechAuto
2748

180 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI FORD FOCUS II Turnier (DA_, FFS, DS) 2004-2012 - 132182
180 lei
TopTechAuto
2748

180 lei
TopTechAuto
2748

180 lei
TopTechAuto
2748

Releu bujii incandescente HITACHI VOLVO C70 II Cabriolet (542) 2008-2009 - 132182
180 lei
TopTechAuto
2748
Piese auto din categoria
Releu bujii
Ford Focus C-Max
Suceava - adăugate de toptechauto.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.