Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
452 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu Bujii Incandescente Opel, Alfa Romeo, Fiat, Jeep, 0281003065, 55250747
135 lei
ElectronicAuto
4424
Unitate de control,bujii incandescente (0281003005 BOSCH) ALFA ROMEO,Citroen,FIAT,IVECO,LANCIA,NISSAN,PEUGEOT,RENAULT,ROVER,SEAT,SUZUKI,TALBOT
287 lei
PieseAutoSuceava
5296
135 lei
ElectronicAuto
4424
Unitate de control,bujii incandescente (EZP-ME-001 EZPME001 Nty) CHRYSLER,JEEP,MERCEDES-BENZ
590 lei
PieseAutoSuceava
5296
567 lei
PieseAutoSuceava
5296
377 lei
PieseAutoSuceava
5296
Unitate de control,bujii incandescente (7285684 MD) JEEP,MERCEDES-BENZ
983 lei
PieseAutoSuceava
5296
320 lei
PieseAutoSuceava
5296
181 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (2502184 HIT) ALFA ROMEO,CHRYSLER,Citroen,FIAT,FORD,JEEP,LANCIA,OPEL,PEUGEOT,VAUXHALL
414 lei
PieseAutoSuceava
5296
87 lei
PieseAutoSuceava
5296
658 lei
PieseAutoSuceava
5296
Releu,instalatia de comanda bujii incandescente (37105 FEBI BILSTEIN) DODGE,MERCEDES-BENZ
423 lei
PieseAutoSuceava
5296
Piese auto din categoria
Releu bujii
Chrysler
Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.