Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

236 lei
TopTechAuto
2622

236 lei
TopTechAuto
2622

FEBI BILSTEIN releu,instalatia de comanda bujii incandescente 100656 pentru AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
236 lei
TopTechAuto
2622

282 lei
TopTechAuto
2622

282 lei
TopTechAuto
2622

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132168 la masina AUDI A4 B7 Cabriolet (8HE) 2006 2007 2008 2009
282 lei
TopTechAuto
2622

Releu,instalatia de comanda bujii incandescente HITACHI 132129 pentru AUDI A4 B7 Cabriolet (8HE) 2006 2007 2008 2009
246 lei
TopTechAuto
2622

246 lei
TopTechAuto
2622

HITACHI releu,instalatia de comanda bujii incandescente 132129 se potriveste la AUDI A4 B7 (8EC) 2004 2005 2006 2007 2008
246 lei
TopTechAuto
2622

209 lei
TopTechAuto
2622
Piese auto din categoria
Releu bujii
Audi A4 B7
- adăugate de toptechauto.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.