Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Audi
6
BMW
12
Citroen
6
Dacia
1
Ford
3
Jaguar
1
Mercedes
15
Nissan
1
Opel
4
Peugeot
6
Renault
5
Saab
3
Seat
3
Skoda
8
Suzuki
1
Volkswagen
9
vezi toate [+]
Județ
Preț (lei)
Anunţurile parcului de dezmembrari

Releu bujii BMW E60 E81 E87 E90 E91 779800003 7 798 000 03 0522120102 0 522 120 102
199 lei
Autohep
3347

99 lei
Autohep
3347

Releu bujii Mercedes A-Class W169 B-Class W245 A6401532779 A 640 153 27 79 51299031 51 299 031
150 lei
Autohep
3347

90 lei
Autohep
3347

50 lei
Autohep
3347

Releu bujii Mercedes A-Class W169 B-Class W245 A6401532779 A 640 153 27 79 51299031 51 299 031
150 lei
Autohep
3347

140 lei
Autohep
3347

50 lei
Autohep
3347

130 lei
Autohep
3347
Piese auto din categoria
Releu bujii
- adăugate de autohep. Piesele au următoarele caracteristici: second.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.