Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Audi
5
BMW
37
Chevrolet
3
Citroen
6
Dacia
17
Ford
4
Hyundai
5
Jaguar
3
Jeep
3
Kia
4
Land Rover
2
Mazda
7
Mercedes
37
Nissan
35
Opel
10
Peugeot
3
Renault
14
Seat
1
Skoda
4
Volkswagen
7
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
200 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz C-Class W204/S204 [2007 - 2012] wagon 5-usi C220 CDI AT (170 hp)
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii 03G907282A , 0522120505 VW Audi Skoda Seat 1.9 tdi 2.0TDI 105CP 140CP EURO 4 , 5
100 lei
EngineDepot
1100
Releu bujii incandescente Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] wagon 5-usi E 200 4MATIC 9G-TRONIC (184 hp)
400 lei
Buzaauto
1702
400 lei
Buzaauto
1702
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente Kia Sportage 3 [2010 - 2014] Crossover 2.0 MT 4WD (150 hp)
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente BMW Seria 3 E90/E91/E92/E93 [2004 - 2010] Cabriolet 325d AT (197 hp)
300 lei
Buzaauto
1702
Releu bujii incandescente Nissan Juke YF15 [facelift] [2012 - 2020] Crossover 5-usi 1.2 DIG-T MT (115 hp) FACELIFT
200 lei
Buzaauto
1702
150 lei
Buzaauto
1702
200 lei
Buzaauto
1702
400 lei
Buzaauto
1702
300 lei
Buzaauto
1702
300 lei
Buzaauto
1702
Piese auto din categoria
Releu bujii
Falticeni Suceava.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.