Filtrează rezultatele
Marcă / Model
Alfa Romeo
9
Audi
206
BMW
993
Chevrolet
61
Chrysler
48
Citroen
122
Dacia
58
Daewoo
47
Dodge
50
Fiat
40
Ford
170
Iveco
4
Jaguar
3
Jeep
50
Land Rover
8
Mazda
3
Mercedes
234
Mini
2
Nissan
42
Opel
600
Peugeot
202
Renault
189
Saab
7
Seat
205
Skoda
251
Smart
3
Suzuki
1
Volkswagen
367
Volvo
6
vezi toate [+]
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
1175 lei
SsvAuto
24211
Piese auto din categoria
Releu bujii
Oradea Bihor.Amestecul aer-motorina din motoarele diesel se aprinde datorita temperaturii ridicate rezultate in urma functionarii motorului si a comprimarii amestecului, fara a fi nevoie de o scanteie. In cazul unor temperaturi ambiante scazute sau cand motorul este rece, aprinderea se face mai greu si de aceea se folosesc bujii incandescente. Acestea cresc temperatura din camera de ardere inaintea pornirii motorului. Timpul necesar preincalzirii difera in functie de modelul bujiilor folosite, pornind de la 2 secunde si ajungand chiar si pana la 15 secunde, in cazul masinilor mai vechi. Releul de bujii este responsabil de pornirea/ oprirea bujiilor si sincronizarea acestora cu pornirea motorului. In prima faza, releul alimenteaza bujiile care incalzesc camera de ardere (martorul din bord este aprins), in a doua faza motorul porneste si, in cea de-a treia faza (dupa pornirea motorului), datorita cerintelor din ce in ce mai stricte in privinta poluarii aplicate motoarelor mai recente, bujiile inca mai functioneaza un anumit timp. Daca la inceputuri, releele pentru bujii aveau doar functia de transmitere a curentului catre bujii, acum acestea contin componente care le-au transformat in centrale electronice care primesc informatii de la diferiti senzori si comunica cu unitatea centrala a motorului. Deoarece releele sunt montate, de obicei, in compartimentul motor, este nevoie ca ele sa fie construite astfel incat sa reziste agentilor exteriori - frigul, caldura, lichidele etc. Conectorii mufelor trebuie sa fie curati pentru a nu produce defectiuni ale cablurilor.