Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de

350 lei
BMWautodez
1222
![Conducta retur combustibil de la injectoare Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] wagon 5-usi E 200 4MATIC 9G-TRONIC (184 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare-f3fadfbb01028df054-0-0-0-0-0.jpg)
Conducta retur combustibil de la injectoare Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] wagon 5-usi E 200 4MATIC 9G-TRONIC (184 hp)
400 lei
Buzaauto
2061
![Conducta retur combustibil de la injectoare Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] Sedan 4-usi E 200 9G-TRONIC (197 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare-80c2b105573148c4d8f-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
Buzaauto
2061
![Conducta retur combustibil de la injectoare Cod: A6540700032 0445130114 Mercedes-Benz E-Class W213 [2016 - 2020] Sedan E 220 d 9G-TRONIC (194 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare-cod/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare-cod-9d18410b0ab7604bf8f-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
Buzaauto
2061
![Conducta retur combustibil de la injectoare Mercedes-Benz E-Class W213/S213/C238/A238 [2016 - 2020] wagon 5-usi E 220 d 9G-TRONIC (194 hp)](https://www.pieseauto.ro/poze/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare/conducta-retur-combustibil-de-la-injectoare-d369e10bd7a2e076eeb-0-0-0-0-0.jpg)
400 lei
Buzaauto
2061
Piese auto din categoria
Rampa retur injectoare
Mercedes E-Class W213
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.