Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

147 lei
TopTechAuto
2643

131 lei
TopTechAuto
2643

Dr.Motor Automotive furtun,supracurgere combustibil DRM12011R model MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2005 2006 2007 2008 2009
219 lei
TopTechAuto
2643

263 lei
TopTechAuto
2643

71 lei
TopTechAuto
2643

Dr.Motor Automotive furtun,supracurgere combustibil DRM12007 model MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
125 lei
TopTechAuto
2643

Furtun,supracurgere combustibil MAXGEAR 15-0106 la MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
120 lei
TopTechAuto
2643

68 lei
TopTechAuto
2643

Furtun,supracurgere combustibil AUTLOG KL3016 pentru masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
205 lei
TopTechAuto
2643

79 lei
TopTechAuto
2643

188 lei
TopTechAuto
2643

Furtun,supracurgere combustibil Dr.Motor Automotive DRM12008 la MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
166 lei
TopTechAuto
2643

187 lei
TopTechAuto
2643

MAXGEAR furtun,supracurgere combustibil 15-0103 pentru masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
58 lei
TopTechAuto
2643

Furtun,supracurgere combustibil MAXGEAR 15-0084 se potriveste la MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2005 2006 2007 2008 2009
172 lei
TopTechAuto
2643

111 lei
TopTechAuto
2643

190 lei
TopTechAuto
2643

Furtun,supracurgere combustibil MAXGEAR 15-0030 la masina MERCEDES-BENZ E-CLASS T-Model (S211) 2003 2004 2005 2006 2007 2008 2009
89 lei
TopTechAuto
2643

93 lei
TopTechAuto
2643

312 lei
TopTechAuto
2643
Piese auto din categoria
Rampa retur injectoare
Mercedes E-Class S211
Suceava - adăugate de toptechauto.Rampa de retur a injectoarelor este dintr-un material plastic sau cauciuc, material rezistent in contact cu produsele petroliere cum ar fi benzina sau motorina. Rolul rampei de retur de la injectoare este de a colecta motorina in surplus din fiecare injector si de a asigura intoarcerea ei in rezervor. O defectiune la acest sistem relativ simplu poate duce la un incendiu sau la pierderi masive de carburant. Se intampla de multe ori ca rampa de retur a injectoarelor sa fie deteriorata de mecanici atunci cand se intervine in zona ei pentru diverse lucrari. Presiunea in aceasta rampa este mica, motiv pentru care nu cedeaza datorita acesteia, timpul sau demontarea repetata duc la deterioarea ei.