Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

150 lei
TopTechAuto
2906

150 lei
TopTechAuto
2906

391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator racire ulei cutie viteze automata Nissens VW MULTIVAN T6 (SGF, SGM, SGN, SHM, SHN) 2015-2024 - 91389
391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator racire ulei cutie viteze automata Nissens VW TRANSPORTER T5 bus (7HB, 7HJ, 7EB, 7EJ) 2009-2015 - 91389
391 lei
TopTechAuto
2906

391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator racire ulei cutie viteze automata Nissens VW TRANSPORTER T5 platou / sasiu (7JD, 7JE, 7JL, 7JY, 7JZ, 7FD, 2009-2015 - 91389
391 lei
TopTechAuto
2906

391 lei
TopTechAuto
2906

391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator racire ulei cutie viteze automata Nissens VW TRANSPORTER T6 caroserie (SGA, SGH, SHA, SHH) 2015-2024 - 91389
391 lei
TopTechAuto
2906

391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator racire ulei cutie viteze automata Nissens VW TRANSPORTER T6 / CARAVELLE T6 bus (SGB, SGJ, SHB, SHJ) 2015-2024 - 91389
391 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec LAND ROVER FREELANDER 2 (L359) 2006-2014 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906

153 lei
TopTechAuto
2906

153 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec VOLVO XC60 I SUV (156) 2008-2017 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906

153 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec VOLVO S60 II (134) 2010-2018 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906

153 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec FORD C-MAX II (DXA/CB7, DXA/CEU) 2010-2019 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906

153 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec FORD FOCUS III Turnier 2010-2020 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906

Radiator ulei / termoflot Thermotec FORD FIESTA VI Van 2009-2017 - D4V001TT
153 lei
TopTechAuto
2906
Piese auto din categoria
Radiator ulei termoflot
Volkswagen T5
- adăugate de toptechauto.Radiatorul de ulei este un dispozitiv metalic de racire a uleiului. Acesta se monteaza in partea din fata a masinii, ca sa se raceasca prin intermediul aerului circulat la viteza. Radiatorul de ulei este conectat la motor prin 2 conducte. Uleiul circulat prin radiator si care necesita racire este impins de catre pompa. De obicei, un radiator de ulei are dimeniuni reduse.