Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător

250 lei
KingAutoDezmembrari
1523
![Radiator ulei cutie viteze 5N0317019A 2.0 tdi CBAB Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011] 2.0 tdi CBAB](https://www.pieseauto.ro/poze/radiator-ulei-cutie-viteze-5n0317019a-2-0-tdi/radiator-ulei-cutie-viteze-5n0317019a-2-0-tdi-11889109e4be00c60e3-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
LuxAutoDEZ
2471

149 lei
Dezrom
2969
![Termoflot racitor ulei cutie 2.0 tdi CFF CBA 0bh317019 Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011]](https://www.pieseauto.ro/poze/termoflot-racitor-ulei-cutie-2-0-tdi-cff-cba/termoflot-racitor-ulei-cutie-2-0-tdi-cff-cba-4bb3b10165e828e72ab-0-0-0-0-0.jpg)
150 lei
LuxAutoDEZ
2471

Racitor ulei cutie automata VW Tiguan I (5N) 2.0 TDI cod piesa : 02E409061B
149 lei
FullDezromAuto
38
![Termoflot racitor ulei cutie 2.0 tdi CFF CBA 0bh317019 Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011]](https://www.pieseauto.ro/poze/termoflot-racitor-ulei-cutie-2-0-tdi-cff-cba/termoflot-racitor-ulei-cutie-2-0-tdi-cff-cba-4bb3b10165e828e72ab-0-0-0-0-0.jpg)
Termoflot racitor ulei cutie 2.0 tdi CFF CBA 0bh317019 Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011]
150 lei
LuxAutoDEZ2
1344

149 lei
Dezrom
2969

149 lei
FullDezromAuto
38
![Radiator ulei cutie viteze 5N0317019A 2.0 tdi CBAB Volkswagen VW Tiguan 5N [2007 - 2011] 2.0 tdi CBAB](https://www.pieseauto.ro/poze/radiator-ulei-cutie-viteze-5n0317019a-2-0-tdi/radiator-ulei-cutie-viteze-5n0317019a-2-0-tdi-11889109e4be00c60e3-0-0-0-0-0.jpg)
200 lei
LuxAutoDEZ2
1344

Racitor ulei cutie automata VW Tiguan I (5N) 2.0 TSI 4motion cod piesa : 02E409061B
149 lei
FullDezromAuto
38

149 lei
FullDezromAuto
38
Piese auto din categoria
Radiator cutie automata
Volkswagen Tiguan 5N
. Piesele au următoarele caracteristici: second.Cutia automata a devenit principala componenta a unui autoturism. Pentru a functiona corespunzator, cutia automata are nevoie de propriul sau radiator. Radiatorul cutiei automate asigura o temperatura optima pentru buna functionare a acesteia. Radiatorul cutiei automate este pozitionat in partea fata a autovehiculului. La unele modele este corp comun cu radiatorul motorului, iar la altele este doar o serpentina care traverseaza partea frontala a autoturismului. Indiferent de forma si pozitie, rolul radiatorului de ulei este de a raci lichidul din interiorul cutiei.