Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Pompa de ulei auto: ce rol are si de ce depinde de ea functionarea motorului?
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI HYUNDAI H100 Platform/Chassis 2.5 D 78cp MOTIVE MOTOP397 1993 1994 1995 1996 1997
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI HYUNDAI PORTER Van 2.5 TD 78cp MOTIVE MOTOP397 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI HYUNDAI TERRACAN (HP) 2.5 TD 101cp MOTIVE MOTOP397 2001 2002 2003 2004 2005 2006
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI L 300 III Platform/Chassis (P1_T ) 2.5 TD (P15T) 87cp MOTIVE MOTOP397 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI L200 (K7_T, K6_T, K5_T) 2.5 TD 4WD (K74T) 2.5 D (K64T) 115cp 133cp 75cp 99cp MOTIVE MOTOP397 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005 2006 2007
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI L400 Van (PD_W, PC_W, PB_V, PA_W, PA_V) 2500 TD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 2500 TD 4WD (PD5W, PD5V, PA5W, PA5V) 87cp MOTIVE MOTOP397 1996 1997 1998 1999 2000 2001 2002 2003 2004 2005
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI PAJERO CLASSIC (V2_W, V6_W, V7_W) 2.5 TD (V24W) 115cp MOTIVE MOTOP397 2001
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI PAJERO II (V1_,V3_) 2.5 TD (V14_,V34_) 84cp MOTIVE MOTOP397 1991
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
POMPA ULEI MITSUBISHI PAJERO II Canvas Top (V2_W, V4_W) 2.5 TD 4WD (V24C, V24W) 99cp MOTIVE MOTOP397 1990 1991 1992 1993 1994 1995 1996 1997 1998 1999 2000
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
574 lei
TopTechAuto
1050
Piese auto din categoria
Pompa ulei
Hyundai Galloper
Radauti Suceava.Pompa de ulei este o pompa intalnira in baia de ulei, care recircula uleiul acumulat in partea de jos si il trimite in sus, efectuand astfel lubrifierea tuturor componentelor. Pompa de ulei este destul de simpla si nu prea se strica. Atunci cand insa lovim baia de ulei sau pompa de ulei da semne de oboseala, motorul nu se va ma unge cum trebuie si riscam sa-l stricam.