Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vânzător
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...
Pompa de ulei auto: ce rol are si de ce depinde de ea functionarea motorului?
183 lei
Autoeshop
8135
183 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VW Golf iv/BORA/CADDY 1,4-1,6 - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei SKODA OCTAVIA (5E3) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei SKODA OCTAVIA Combi (1U5) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei SKODA ROOMSTER (5J) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN BEETLE Cabriolet (5C7) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN BORA (1J2) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN CADDY III caroserie (2KA, 2KH, 2CA, 2CH) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN CADDY III combi (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN CADDY IV combi (Saab, SAJ) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN GOLF Mk III Estate (1H5) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN GOLF PLUS (5M1, 521) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
306 lei
Autoeshop
8135
Pompa ulei VOLKSWAGEN GOLF VI (5K1) - Cod intern: W20229012 - LIVRARE DIN STOC in 24 ore!!!
306 lei
Autoeshop
8135
Piese auto din categoria
Pompa ulei
Audi A2
Cluj.Pompa de ulei este o pompa intalnira in baia de ulei, care recircula uleiul acumulat in partea de jos si il trimite in sus, efectuand astfel lubrifierea tuturor componentelor. Pompa de ulei este destul de simpla si nu prea se strica. Atunci cand insa lovim baia de ulei sau pompa de ulei da semne de oboseala, motorul nu se va ma unge cum trebuie si riscam sa-l stricam.