Filtrează rezultatele
Județ
Preț (lei)
Anunţurile magazinului de piese

518 lei
TopTechAuto
2891

334 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH AUDI A3 (8P1) 2003-2012 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH SEAT ALTEA (5P1) 2004-2011 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH AUDI A3 Sportback (8PA) 2004-2013 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH SEAT TOLEDO III (5P2) 2004-2009 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH SKODA OCTAVIA II Combi (1Z5) 2004-2013 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH VW CADDY III microbus (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2006-2015 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH VW GOLF V (1K1) 2003-2008 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH VW GOLF VI Variant (AJ5) 2009-2014 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH VW EOS (1F7, 1F8) 2006-2010 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891

Pompa combustibil in rezervor combustibil BOSCH VW TOURAN VAN (1T1, 1T2) 2006-2006 - 0 986 580 940
518 lei
TopTechAuto
2891
Piese auto din categoria
Pompa rezervor
Volkswagen Eos
- adăugate de toptechauto.Pompa rezervorului este cea care absoarbe si impinge combustibilul din rezervor spre motor. Un lucru pe care multi conducatori nu il cunosc este acela ca pompa de combustibil, pentru o buna functionare, are nevoie de racire. Racirea acesteia se face prin surplusul de combustibil trimis tot de pompa spre motor, respectiv pompa de inalta presiune sau injectoare, surplus care, intorcandu-se pe conductele de retur inapoi in rezervor, este racit de aerul care circula pe sub masina.