Filtrează rezultatele
Preț (lei)
Vândut de
Te-ar mai putea interesa şi ...

Anunţurile magazinului de piese

3916 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW GOLF VI Variant (AJ5) 2009-2013 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW PASSAT B7 (362) 2010-2014 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW PASSAT B7 (A32, A33) 2011-2015 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW PASSAT B7 caroserie inchisa/combi (365) 2010-2014 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW SCIROCCO Van (137) 2008-2014 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW SHARAN VAN (7N1, 7N2) 2010-2015 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW TOURAN VAN (1T3) 2010-2015 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW CADDY III microbus (2KB, 2KJ, 2CB, 2CJ) 2010-2015 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW CRAFTER 30-35 bus (2E_) 2011-2016 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW EOS (1F7, 1F8) 2008-2015 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757

Pompa de inalta presiune BOSCH VW GOLF PLUS V (5M1, 521) 2005-2013 - 0 445 010 566
3738 lei
TopTechAuto
2757
Piese auto din categoria
Pompa injectie
Volkswagen Amarok
Suceava - adăugate de toptechauto.Pompa de motorina este pompa electrica ce lucreaza sub presiune. De obicei, pompa este situata in rezervor si extrage carburantul pentru a-l impinge spre conductele care duc la injectoare. Pompa de motorina functioneaza fara intrerupere, de la punerea contactului, si se raceste cu motorina din rezervor. Cand rezervorul este mai gol, aceasta risca sa se strice si de la supraincalzire, dar si de la resturile ramase in rezervor.